Sunday Apr 19, 2026

Geflepodden #499 Bitter förlust

I veckans podd så tar vi ner den riktigt tunga förlusten mot Sollentuna. Vi snackar om släppa in två mål per match, att börja spela boll efter ett insläppt mål, den starka starten på andra halvlek och avsaknaden av en nia längst fram bland annat. Vi välkomnar också Kevin Persson tillbaka och Pernilla Wikström som klubbchef. Vi snackar upp kommande match mot Karlbergs BK. Kan vi börja vinna på bortaplan? God lyssning!

Comment (0)

No comments yet. Be the first to say something!

Copyright 2023 All rights reserved.

Version: 20241125